سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://kodakirani.ParsiBlog.com
 

 

www.ir4n.ir

جنسیت فرزندتان را خودتان انتخاب کنید تلاش برای انتخاب جنسیت فرزندتان، چه فرزند دختر یا چه فرزند پسر رسمی بسیار قدیمی است. در سنت های گذشته توجه مردم بیشتر روی زنان متمرکز بود، درحالی که تعیین جنسیت فرزندان به مردان مربوط می شود. به همان شکلی که دانش ارتقا پیدا کرد ...
جنسیت فرزندتان را خودتان انتخاب کنید



تلاش برای انتخاب جنسیت فرزندتان، چه فرزند دختر یا چه فرزند پسر رسمی بسیار قدیمی است. در سنت های گذشته توجه مردم بیشتر روی زنان متمرکز بود، درحالی که تعیین جنسیت فرزندان به مردان مربوط می شود. به همان شکلی که دانش ارتقا پیدا کرد سنتها و رسم و رسومات نیز به نحوی تغییر کردند که مردان در این مقوله نقش برجسته تری یافتند، اما با این وجود روش ها تا حدی مختلف و یا شاید عجیب و غریب بودند، مثل بستن یکی از بیضه های مردان، که اعتقاد داشتند یک طرف بیضه مربوط به پسر است و طرف دیگر مربوط به دختر، یا خوابیدن با اشیای مشخص در زیر تخت برای اثر گذاشتن روی جنسیت فرزند و یا حتی استفاده از برخی داروها و مواد عجیب و غریب که از ترکیب مدفوع حیوانات به دست می آمدند. ببینید آرزوی تعیین جنسیت تا کجاها که پیش نرفت!

این چنین خواسته و آرزو اکنون نیز به قوت خود باقی است. درواقع گزارشات دریافتی از برخی مکانها حاکی از این است که 90% افراد دوست داشتند اگر این تعیین جنسیت قدری آسان بود انجامش دهند. مهمترین عامل این نوع طرز فکر برای تعیین جنسیت، تعداد روزافزون دختران در برخی مکان هاست.

انتخاب یا گزینش جنسیتی چگونه صورت می گیرد؟

هر کدام از والدین در شکل گیری نیمی از ترکیب ژنتیکی فرزندخود سهیم هستند. جنس ماده ویا همان مادر از لحاظ ژنتیکی XX است، پس قادر خواهد بود فقط یک X را برای بچه به اشتراک بگذارد. پدر بچه XY است و قادر خواهد بود یک X و یا یک Y را به اشتراک بگذارد. این بدین معناست که اسپرم نقش بسزایی در تعیین جنسیت ایفا می کند.

بیش از 200 میلیون اسپرم تولید شده به هنگام آمیزش به داخل مهبل زن انزال پیدا می کند، ترکیبی از X و Y که از این دست فقط یکی از اینها قادر خواهد بود به تخمک زن وارد شود.

روش شتلس

دکتر لاندرام شتلس به خاطر کتاب معروفی که درباب چگونگی استفاده از تکنولولوژی کم برای باردار شدن از جنس مشخص، مخصوصا جنس مونث، نوشته، شناخته شده است. این مطلب روی هر دو جنسیت جواب داده است. نظریه مربوط به جنس مونث به روش شتلس معروف شد. بر طبق این نظریه، اسپرم Y با اینکه سریع است ولی به همان اندازه سریع هم می میرد. پس باید به هنگام عمل انزال، اسپرم X بیشتری در تخمک داشته باشیم. در ادامه این روش ذکر می کند؛ به محض اینکه تخم آزاد می شود شما اسپرم X بیشتری برای بارور کردن تخمک خواهید داشت. اساس کار به شکل زیر است که می توانید ببینید:

- در ابتدا شما باید چرخه عادت ماهانگی خود را بدانید و براساس دمای بدنتان آن را چارت بندی و دسته بندی کنید.((BBT

- وقتی شما این کار را برای چند ماه اجرا کنید، قادر خواهید بود با دقت بیشتری عمل تخمک گذاری را انجام دهید.
- بعد از اینکه دوران عادت ماهانه به پایان رسید شما رابطه جنسی را از اول شروع خواهید کرد.
- در حدود سه روز قبل از اینکه عمل تخمک گذاری انجام شود(بر اساس انتظار خودتان)، از هرگونه رابطه جنسی شدید خودداری کنید.
- برای افزایش احتمال دختر شدن، شاید قصد داشته باشید وضعیت های جنسی که اسپرم را در لبه ورودی مهبل قرار می دهد اتخاذ کنید، که باعث می شود اسپرم ها بیشتر شناور بمانند. یک مثال می تواند وضعیت missionary باشد. (البته اگر در حامله شدن با مشکل مواجه هستید اصلا این روش پیشنهاد نمی شود.)
- زنان باید به شدت از رسیدن به اوج لذت جنسی به هنگام تلاش برای حاملگی پرهیز کنند. این کار باعث می شود که اطراف مهبل دچار خاصیت بازی یا قلیایی نشود، چون این کار برای دختردار شدن اصلا مناسب نیست.

شتلس پیش از این پیشنهاد کرده بود برای رفع این مشکل بازی یا قلیایی می شود از دوش آبهای موثر استفاده کرد، اما این کار خطر عفونت های جدی را در بر دارد.

برنامه غذایی برای دختر

هنوز عده ای بر این باورند که غذای مصرفی می تواند بر دختر یا پسر شدن بچه تاثیر گذار باشد. در این بخش قصد داریم لیست برخی مواد غذایی که می توانند به دختر شدن بچه شما کمک کنند را ارائه کنیم:

- شکلات
- سبزی جات تازه
- ماهی
- شیرینی از هر نوعی

O+12

این روش به زمان بندی رابطه آمیزشی شما که بعد از تخمک گذاری اتفاق می افتد می پردازد. این روش فقط مربوط به جنس دختر می شود و تا کنون 90% موفقیت آمیز بوده است.

نکات کمکی دیگر برای دختر دار شدن

· سعی کنید به جای شب، در بعد از ظهر عمل آمیزش را انجام دهید.
· زن در ابتدا به اوج لذت جنسی برسد.
· فقط داشتن روابط جنسی شدید و زیاد به تعداد مساوی در ماه می تواند به این کار کمک کند.
· زنان رابطه جنسی را شروع کنند.
· زن در وضعیت مسلط باشد. (مثل هنگام نشستن یا خوابیدن)
· داشتن آمیزش به هنگام کامل شدن ماه.
· استفاده از جدول جنسیتی چینی برای کمک به انتخاب زمان حامله شدن.

نکته مهم

خوب است بدانید بیشتر روش هایی که در برخی سایت ها بدان اشاره می شوند، از لحاظ علمی فاقد صلاحیت هستند و بیشتر بر اساس داستان های عاشقانه اند که سندیت علمی لازم را ندارند. بهتر است دررابطه با تکنیک های انتخاب نوع سکس با مشاور خود صحبت کنید که احتمال زیاد در این باره به شما کمک زیادی خواهد کرد.


[ دوشنبه 91/11/23 ] [ 11:24 عصر ] [ دکتر سیادت ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 53508