سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://kodakirani.ParsiBlog.com
 

 

http://parspic.net/uploads/posts/1279784900_children2.jpg

نسیت فرزندتان را خودتان انتخاب کنید تلاش برای انتخاب جنسیت فرزندتان، چه دختر یا چه پسر رسمی بسیار قدیمی است. در سنت های گذشته توجه مردم بیشتر روی زنان متمرکز بود، درحالی که تعیین جنسیت فرزندان به مردان مربوط می شود. به همان شکلی که دانش ارتقا پیدا کرد سنتها و ...

جنسیت فرزندتان را خودتان انتخاب کنید



تلاش برای انتخاب جنسیت فرزندتان، چه دختر یا چه پسر رسمی بسیار قدیمی است. در سنت های گذشته توجه مردم بیشتر روی زنان متمرکز بود، درحالی که تعیین جنسیت فرزندان به مردان مربوط می شود. به همان شکلی که دانش ارتقا پیدا کرد سنتها و رسم و رسومات نیز به نحوی تغییر کردند که مردان در این مقوله نقش برجسته تری یافتند، اما با این وجود روش ها تا حدی مختلف و یا شاید عجیب و غریب بودند، مثل بستن یکی از بیضه های مردان، که اعتقاد داشتند یک طرف بیضه مربوط به پسر است و طرف دیگر مربوط به دختر، یا خوابیدن با اشیای مشخص در زیر تخت برای اثر گذاشتن روی جنسیت فرزند و یا حتی استفاده از برخی داروها و مواد عجیب و غریب که از ترکیب مدفوع حیوانات به دست می آمدند. مردم برای تعیین جنسیت بچه شان چه کارها که نکرده اند!
امروزه هم مردم چنین عقایدی دارند ولی روش ها فرق کرده است. در واقع گزارشات رسیده از برخی مکان ها حاکی از آن است که اگر تعیین جنسیت فرزند کار نسبتا آسانی می بود 90% مردم حاضر بودند این کار را انجام دهند و جنسیت فرزند خود را به دست سرنوشت نسپارند. مهمترین دلیلی که در این اثنا باعث شده خیلی از جوامع و مردم به فکر تعیین جنسیت فرزند خود باشند همین آمار بالای دختران متولد شده است، درحالی که نیاز به فرزند پسر بیش از پیش احساس می شود. در واقع برخی کشورها ترجیح می دهند که فرزندان متولد شده پسر باشند و برای این کار تمهیداتی نیز اندیشیده اند. حتی در برخی جاها سعی شده است انتخاب نوع بچه را نیز از والدین بگیرند و انتخاب نوع جنسیت بچه را امری حساس جلوه دهند تا بتوانند آن را کنترل کنند.
گزینش جنسیتی چگونه انجام می شود؟
هر کدام از والدین در شکل گیری نیمی از ترکیب ژنتیکی فرزندخود سهیم هستند. جنس مونث و یا همان مادر از لحاظ ژنتیکی XX است، پس قادر است فقط یک X را برای بچه به اشتراک بگذارد. پدر بچه XY است و قادر است یک X و یا یک Y را به اشتراک بگذارد. این بدین معناست که اسپرم نقش بسزایی در تعیین جنسیت ایفا می کند.
بیش از 200 میلیون اسپرم تولید شده به هنگام آمیزش به داخل مهبل زن انزال پیدا می کنند،که این اسپرم ها ترکیبی از X و Y هستند که از این دست فقط یکی قادر خواهد بود به تخمک زن وارد شود.

روش شتلس
دکتر لاندرام شتلس به خاطر شهرتی که توانسته با نوشتن کتابی درباب چگونهبا تکنولولوژی کم بتوانیم از جنس مشخصی باردار شویم، مخصوصا جنس مونث، بدست آورد، به عنوانفردی صاحب نظر در این عرصه قلمداد می شود. این مطلب روی هر دو جنسیت جواب داده است. نظریه مربوط به جنس مونث به روش شتلس معروف شد. بر طبق این نظریه، با وجود حرکت و جنب و جوش سریع اسپرمY، این اسپرم مدت زیادی قادر نیست زنده بماند و عمر بسیار کوتاهی دارد. به محض اینکه تخم رها شد نباید هیچ اسپرمی در اطراف و یا دربرخورد با آن وجود داشته باشد و باید آمیزش شما به قدری سریع باشد که برتری و اکثریت با اسپرم Yشود. اساس کار به شکل زیر است که می توانید ببینید:
در ابتدا شما باید چرخه عادت ماهانگی خود را بدانید و براساس دمای بدنتان آن را چارت بندی و دسته بندی کنید.((BBT
وقتی شما این کار را برای چند ماه اجرا کنید، قادر خواهید بود با دقت بیشتری عمل تخمک گذاری را انجام دهید.
مردان باید از انجام هر گونه انزالی در زن به مدت 4 الی 5 روز قبل از تخمک گذاری بپرهیزند.
بر اساس درجه حرارت بدنتان یا موارد دیگر، باید سعی کنید 12 ساعت قبل از عمل انزال به هنگام آمیزش را زمان بندی کنید.
سعی کنید روش هایی مثل از پشت دخول کردن را مد نظر قرار دهید چون اسپرم ها را خیلی به رحم نزدیک می سازند.
زنان باید به اوج لذت جنسی برسند تا کمک کنند اسپرم هرچه راحت تر به تخم برسد.
البته به اوج لذت جنسی رسیدن در زنان باعث می شود تا اطراف مهبل دارای خاصیت بازی یا قلیایی شود، شتلس پیش از این پیشنهاد کرده بود، برای رفع این مشکل بازی یا قلیایی می شود از دوش آب موثر استفاده کرد، اما این کار خطر عفونت های جدی را در بر دارد.
رژیم غذایی برای پسر دار شدن
هنوز عده ای بر این باورند که غذای مصرفی می تواند بر دختر یا پسر شدن بچه تاثیر گذار باشد. در این بخش قصد داریم لیست برخی مواد غذایی که می توانند به پسر شدن بچه شما کمک کنند را ارائه کنیم:
-استفاده از گوشت، به خصوص گوشت قرمز
-مواد غذایی شور مثل چیپس
-کافئین

نکات کمکی دیگر برای پسر دار شدن
-استفاده از نوعی شورت خاص مثل Boxer، برای کمک به خنک نگه داشتن کیسه یا پوست بیضه ها.( این مورد معمولا توصیه ما برای هر نوع عمل جنسی است، علل خصوص هنگام بار دارکردن)
-مرد درابتدا به اوج لذت جنسی برسد.
-فقط داشتن روابط جنسی شدید و زیاد به تعداد مختلف و غیر ثابت در ماه می تواند به این کار کمک کند.
-مرد رابطه جنسی را شروع کند.
-مرد در وضعیت مسلط باشد. (مثل هنگام نشستن یا خوابیدن)
-انجام سکس در حالت ایستاده.
-استفاده از جدول جنسیتی چینی برای کمک به انتخاب زمان حامله شدن.
-انجام آمیزش و دخول به هنگام شب.
-پرهیز از هرگونه عمل دخول در هنگام کامل بودن ماه و یا حتی ماه جدید، تا ربع ماه صبر کنید.


[ دوشنبه 91/11/23 ] [ 11:25 عصر ] [ دکتر سیادت ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 53462