سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://kodakirani.ParsiBlog.com
 

افراد زیادی در نقاط مختلف دنیا در تلاش هستند تا روشی برای کنترل جنسیت فرزندان پیدا کنند. هدف آنها افزایش احتمال به دنیا آمدن فرزند با یک جنسیت خاص است. انسان ها دوست دارند که احساس کنند کنترل همه چیز را ازجمله اینکه فرزندشان پسر باشد یا دختر، در دست ...

افراد زیادی در نقاط مختلف دنیا در تلاش هستند تا روشی برای کنترل جنسیت فرزندان پیدا کنند. هدف آنها افزایش احتمال به دنیا آمدن فرزند با یک جنسیت خاص است. انسان ها دوست دارند که احساس کنند کنترل همه چیز را ازجمله اینکه فرزندشان پسر باشد یا دختر، در دست دارند. اما عده ای به عملی بودن این مسئله شک دارند. شکی نیست که روش هایی وجود دارند که تا حدی کنترل این مسئله را بر شما می دهد. گام های بزرگی که انسان ها در زمینه های علمی برداشته اند، قابلیت های زیادی را در اختیار ما قرار داده است. به عنوان مثال در حال حاضر زنی که پول، زمان و انگیزه کافی را داشته باشد، میتواند احتمال دختر دار شدن خود را تا 92 درصد افزایش دهد. خیلی ها اعتقاد دارند دخالت در زمینه جنسیت فرزند امر درستی نیست. اما فقط استفاده از دارو تعیین کننده جنسیت نیست. روش های مختلفی وجود دارد که در آن ها هم سلامت مادر و هم سلامت فرزند تضمین شده است. شما میتوانید جنسیت فرزندتان را انتخاب کنید بدون اینکه به او صدمه ای بزنید.

 

رژیم

رژیم غذایی که پدر فرزند مصرف میکند، بسیار تعیین کننده است. غذای سالم منجر به داشتن اسپرم سالم میشود. اما برای انتخاب یک رژیم اسیدی یا بازی باید خصوصیات مادر را در نظر بگیریم. این تغییرات میتوانند تاثیر بسزایی در این مسئله داشته باشند. دانشمندان معتقدند که رزیم غذایی Ph. الت تناسلی زنان را تغییر میدهد. کروموزوم Y بیشتر در محیط بازی به وجود میاید. این در حالی است که کروموزوم X محیط اسیدی را ترجیح میدهد. اگر فرزند دختر میخواهید، تا میتوانید سبزیجات و ماهی بخورید. اگر فرزند پسر میخواهید گوشت، سدیم و تخم مرغ زیاد بخورید و رژیم غذایی پر پروتوئین داشته باشید. تحقیقات انجام شده، ارتباط بین مصرف انرژی بالاتر در زمان انجام لقاح، و تولد پسر را نشان می دهد. اما به یاد داشته باشید،داشتن رژیم غذایی متعادل برای حاملگی سالم ضروری است.

2? روش های مختلف برای برقراری رابطه جنسی

روش های مختلف برای برقراری رابطه جنسی میتوانند برای تعیین جنسیت فرزندتان تاثیر گذار باشند. اگر مخواهید فرزندتان پسر باشد، هنگام برقراری ارتباط دخول عمیقتری داشته باشید و اسپرم راتا متوانید به نزدیکی رحم تخلیه کنید، تا اسپرم های “پسر” شما سریع تر به تخمک برسند. اما اگر میخواهید فرزندتان دختر باشد عکس این عمل را انجام دهید. هنگام ارگاسم دخول زیاد عمیقی نداشته باشید. دلیل این کار این است که کروموزوم های X که برای تولید دختر هستند، به آهستگی حرکت میکنند ولی عمر زیادی دارند. این در حالی است که کروموزوم های Y که برای تولید پسر هستند، عمر کم ولی سرعت زیادی دارند.

3? ارگاسم

اگر فرزند پسر میخواهید، چند بار ارگاسم داشتن میتواند کمک بسیاری به شما کند. چون موادی که بدن انسان بعد از هر ارگاسم تولید میکند باعث بازی شدن محیط واژن میشود که این امر به نفع اسپرم های پسرزا است. انقباض هایی هم که هنگام ارگاسم انجام میشود به راحت تر رسیدن اسپرم به رحم کمک میکند که باعث میشود اسپرم های پسر شانس بیشتری برای رسیدن به تخمک هنگام لقاح داشته باشند.

4? زمان انجام مراقبت جنسی

اگر میخواهید شانس پسر دار شدنتان افزایش پیدا کند مراقبت جنسی خود را از 24 ساعت قبل از تخمک گذاری تا 12 ساعت بعد از تخمک گذاری انجام دهید. هرچه این عمل به تخمک گذاری نزدیک تر باشد اسپر های Y سریع تری تولید میشوند. در زمان تخمک گذاری خاصیت اسیدی دریچه رحم کمتر است و همچنین دریچه لغزنده تر است و این امر به اسپرم های پسر کمک میکند تا سریع تر به تخمک برسند. بنابراین اگر دختر میخواهید عمل مراقبت را 12 ساعت بعد از تخمک گذاری انجام دهید.

5? روش لیدیا پینکهام

در سال 2003 بحث هایی انجام شد دررابطه اینکه ترکیب گیاهی لیندا پینکهام، یک مکمل گیاهی رژیم غذایی، احتمال دختر دار شدن را افزایش میدهد. این ماده در اصل برای درمان نا باروری زنان تهیه شده بود. موادی که در این ترکیب وجود دارند باعث متعادل شدن میزان استروژن بدن میشود(هم کاهش میدهد و هم افزایش). بعضی اعتقاد دارند که پایین بودن میزان استروژن احتمال دختر دار شدن را افزایش میدهد و زنانی که میزان استروژن بالایی دارند (استروژن آنها از پروژسترون بدنشان خیلی بیشتر است) بیشتر پسر زا هستند.

6? میکروسورت

اسپرم در حالت معمولی باید 50 درصد از اسپرم دختر و 50 درصد ار اسپرم پسر تشکیل شده باشد. هدف فرآیند میکروسورت افزایش یکی از این درصد هاست. در حال حاضر تولید اسپرم 100 درصد دختر یا 100 درصد پسر امکان پذیر نیست. فرآیند میکروسورت اسپرم های دختر را از پسر از طریق اختلافشان در DNA جدا میکند. در نمونه اسپرم از طریق فلوسیتومتری اسپرم پسر از دختر جدا میشود. این امر امکان پذیر چون اسپرم دختر 3 ماده بیشتر از اسپرم پسر در DNA دارد. سپس با استفاده از تلقیح داخل رحمی اسپرم (IUI) و یا در لقاح آزمایشگاهی (IVF)نمونه قوی تر شده اسپرم مورد استفاده قرار میگیرد. در 92 درصد از موارد که هدف دختر دار شدن است به نتیجه میرسد ولی احتمال به نتیجه رسیدن وقتی هدف پسر است 81 درصد است.

7? روش آلبومین

دکتر اریکسون دانشمند امریکایی روش آلبومین را زمانی که در برلین آلمان در حال انجام تحقیقات بود کشف کرد. در این روش اسپرم از فیلتر آلبومین میگذرد و تلقیح داخل رحمی اسپرم (IUI) انجام میشود. این روش یکی از پرکاربرترین روش ها در رنیا برای تعیین جنسیت است.

8? تاثیر بار الکتریکی

با توجه به روش سلناس در 1933، دو دانشمند روس، کلتزوف و اسکرودر به این نتیجه رسیدند که میتوان اسپرم های X را از Y از طریق بار الکتریکی که دارند از هم تفکیک کرد. بعد ها هم دانشمندان فهمیدند که تخمک ها هم باری از خود ساطع میکنند. از آنجایی که اسپرم X دارای بار منفی و اسپرم Y دارای بار مثبت است، چگونه میشود که تخمک میتواند هر دو نوع اسپرم را به خود جذب کند؟ پس حتما تخمک قابلیت این را دارد تا بار خود را تغییر دهد. اسکون با آزمایشات فراوان به فرمولی رسید که با توجه به خاصیت شیمی زنان، زمان و نوع بار تخمک را تعیین میکرد. سپس جدول زمانی برای مراجعه کنندگانش تعیین میکرد. در 87 درصد از موارد هم به نتیجه دلخواه رسید.

9? تاثیر ماه

دکتر جوناس با مطلعه برروی بابلیان میگوید: “زنان فقط در زمان خاصی از ماه بارور هستند”. وی با مطالعه ستاره شناسی به این نتیجه رسید که زنان فقط در زمانی از ماه که در آن به دنیا آمدن بارور هستند. او همچنین اعتقاد دارد نیم کره یین و یانگ ماه تعیین کننده هستد، که نیم کره یین نشان دهنده دختر و نیم کره یانگ نشاندهنده پسر است.

10?PGH

این روش موثر ترین روش برای تعیین جنسیت است. با دقت حدود 100 درصد، نه تنها میتوان جنسیت فرزند را تعیین کرد بلکه جنین سالمی داشت. این روش کمی پرهزینه و فشرده است که اعمالی را روی جنین قبل از آنکه به رحم بازگردد انجام میدهد. در PGH نه تنها توانایی انتخاب جنسیت فرزند و پیدا کردن بیماری های ژنتیکی وجود دارد، بلکه این توانایی برای تست بیماری ها حتی اگر جهش ژنتیکی هم وجود داشته باشد هست. البته استفاده از این روش بحث برانگیز است و در خیلی از کشور ها غیر قانونی است.


[ دوشنبه 91/11/23 ] [ 11:26 عصر ] [ دکتر سیادت ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 53368