سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://kodakirani.ParsiBlog.com
 


وقتی که شما یک بچه دارید، همه چیز- علائق شما، برنامه ی خوابتان، بدنتان....و همچنین رابطه ی جنسیتان تغییر می کند.اما این تغییر معنی نمی دهد که زندگی زناشویی تان تموم شده است یا اینکه دیگر لذتبخش نباشد. بیشتر آن به خودتان بستگی دارد، و اینکه چطور خودتان را با ...

وقتی که شما یک بچه دارید، همه چیز- علائق شما، برنامه ی خوابتان، بدنتان….و همچنین رابطه ی جنسیتان تغییر می کند.اما این تغییر معنی نمی دهد که زندگی زناشویی تان تموم شده است یا اینکه دیگر لذتبخش نباشد. بیشتر آن به خودتان بستگی دارد، و اینکه چطور خودتان را با دوران مادری وفق دهید. کریستین چیس، نویسنده ی کتاب راهنمایی مامیناتریکس به رابطه جنسی،می گوید: بعضی از زنان منتظر اتفاقاتی هستند که زندگی شان دوباره مثل سابق شود.اما به طور عجیبی این معمولا اتفاق نمی افتد نه فقط بخاطر تغییرات جسمتان بلکه خودتان نیز تغییر کرده اید.یک روش بهتر: درک کنید که زندگی بعد از بچه شما، احساسات و انرژی تان و خواسته هایتان تغییر کرده است و زندگی خود را با این شرایط وفق دهید. اینجا توضیح می دهد که شما چگونه زندگی زناشویی خود را بعد پدر و مادر شدن ادامه دهید.

1?قانون شش هفته ای را در نظر نگیرید.

شما ممکن است تا به حال شنیده باشید که شما شش هفته بعد از یک رابطه ی نیامی از لحاظ جسمانی برای رابطه ی جنسی دوباره آماده خواهید شد.بله؟ چیس می گوید: بعضی زنان هر شش هفته یک بار برای رابطه ی جنسی آماده می شوند، اما بعضی زنان نه. بابراین خودتان را با اینکه زنان دیگر چه کاری انجام می دهند مقایسه نکنید. بعد از بچه دار شدن شرایط زندگی تغییر می کند. به یاد داشته باشید که آمادگی جسمانی فقط یک عامل است، شما باید اول از لحاظ احساسی هم برای رابطه ی جنسی آماده باشید. برای یافتن حقیقت های جالبی به the truth about sex after pregnancy مراجعه کنید.

2?صمیمیت و محبت را بیشتر کنید.

شما کار می کنید، شوهرتان کار می کند، بچه ها چیزی می خواهند واین همیشه ادامه دارد، همیشه اتاق لباسشویی. این می تواند سخت باشد، و حتی تقریبا ناممکن، که به طور عجیبی اسباب و لوازم را جمع کنید مانند برداشتن جوراب های آویزان شده روی نیمکت و کثیف روی تخت. اما با بیشتر توجه کردن به همدیگر در طول کارهای روزمره، آن خیلی راحت تر می شود، کامی زایممر، کارشناس رابطه در می نی پولیس، می گوید. به چشمان همدیگر نگاه کنید، لبخند بزنید، برای لحظه ای همدیگر را ببوسید.و همچنین تاثیر یک عمل ساده مانند گرفتن دست را فراموش نکنید.زایمر میگوید: این موقعیت ساده یک حس صمیمیت و امنیت منتقل می کند.گرفتن دست شوهرتان هنگام پیاده روی یک حسی از آرامش منتقل می کند.

3? بخاطر فرزندانتان رابطه داشته باشید.

مادرها( و پدرها) که خوشحال باشند باعث می شود فرزندان احساس امنیت کنند و قسمت بزرگی از خوشحالی والدین به رابطه ی جنسی برمیگردد.چیس می گوید: من می خوام بچه هام به من مثبت فکر کنند. براین اساس شما یک دلیل دیگری هم برای رابطه ی جنسی دارید

4? برای خودتان برنامه داشته باشید.

یک برنامه ی 30 روزه( یا 10 روزه، یا هر تعدادی که می توانید برنامه ریزی کنید) برای رابطه ی جنسی داشته باشید. این معنی نمی دهد که شما مجبورید هر ماه این برنامه ریزی را روی ورقه ای برای یک روز جدا انجام دهید. اما این معنی می دهد که به آن به صورت های مختلف، به رابطه ی جنسی، به بدنتان ، به همسرتان و به لذت هر روزتان فکر کنید. چیس پیشنهاد می دهد: شب در تخت زیرپوش های زنانه بپوشید. یا به جای زیرپوش های معمولی در طول روز از لباس های بندی و نمایان تر استفاده کنید. با هم یک نمایش یا فیلم مخصوص با تلویزیون ببینید. همه ی این کارهای ساده با هم تاثیرگذار هستند.

5? خود انگیز باشید.

این کار به یک حرکت اساسی مانند تهیه ی بلیط و برنامه ریزی برای یک سفر رومانتیک نیازی ندارد، اما به به کمی تغییر در حالت عادی و همیشگی زندگیتان نیاز دارد. زایمر می گوید: این کار می تواند به آسانی برداشتن یک جنس نا شناخته در خواربار فروشی و امتحان کردن یک دستور خوراک پزی جدید برای ناهار باشد. هر کار خودانگیزی که شما انجام دهید هم می تواند یک فاجعه بشود وهم یک مسیر، این کار یک عمل غیرمنتظره می تواند باشد

6? به خودتان اهمیت دهید.

آنچه که شما انجام می دهید به چیزی که با هدف خودتان متناسب است بستگی دارد.چیس مس گوید: بین شان و منزلت خودتان و مقدار رابطه ی جنسی تان رابطه ی مستقیمی وجود دارد. منطور از اگر خود بینی ای است که لباس های زیر کهنه تان رو دور بیندازید و لباس های نو بخرید یا اینکه در حالی که بچه ها خوابند با یک چای داغ به بازی روی یخ ها بروید و یک کتاب خوب را مطالعه کنید ، پس آن را انجام دهید.

7? دوباره به قرار شب فکر کنید.( در شب با هم بودن)

یک غروب رومانتیک برای دو نفر معنی نمی دهد که مرد کلی دلار خرج کند به همراه یک غذای لذیذ. شما می توانید بچه هایتان را در خانه به یک دوست بسپارید و خودتان بیرون روید، یا شما می توانید قرار شب را در خانه انجام دهید. زایمر می گوید: بعد از اینکه بچه ها خوابیدند ، با هم یک دوش بگیرید ، یک فیلم اجاره کنید و کنار هم بر روی تخت بشینید.

8? با هم حرف بزنید.

شما و همسرتان ممکن است هرگز مکان و زمان مناسبی را برای رسیدن به آن چیزی که دقیقا به آن نیاز دارید پیدا نکنید. اغلب شما سطح متفاوتی از خوشحالی را خواهید داشت. بهترین راه برای حل این معما؟ ارتباط _ و مقدار زیاد آن. چیس می گوید: شما هر دو باید آن چیزهایی را که مانع از رابطه ی زناشویی شما می شود برطرف کنید. آیا شما خیلی خسته اید- یا شوهرتان آن مقداری که شما می خواهید را کمک نمی کند؟ آیا کارهایی که که برای شما آرامش بخش و موثر بودند تغییر کرده اند؟ تلاش کنید تا با حرف زدن مشکلات را حل کنید.برای نکات بیشتر: How to Talk to Your Husband About Sex


[ دوشنبه 91/11/23 ] [ 11:27 عصر ] [ دکتر سیادت ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 53359